هر شب من.....)

هر شب من.....)
دیدگاه ها (۷)

معلومه ک دارم درباره ی خودم‌حرف میزنم💔😔

باهم ته دنیارو دیدیم.....🥲

ای کاااااش میشدhttps://wisgoon.com/kimiya7

حتی بیشتر دوست دارم.....:)https://wisgoon.com/kimiya7

دردا که چه شب ها... چه شب ها... چه شب ها... 💔

صل الله علیک یا طیدی و مولای یا اباعبدالله

صل الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط