درود! کپشن مطالعه شه

حدس بزنین کی برگشته به اکانتش😝
چهارشنبه ظهر مشکلی برای اکانتم پیش اومد و نتونستم دوباره واردش بشم ولی الان تونستم😛 (معجزه شد🥀)

پیج قراره پاکسازی بشه.. پس احتمالا تغییر رول داریم. (خدا بزرگه)

خلاصه، خداحافظتون🤓✋🏻
دیدگاه ها (۶)

Don't need it🤓آرت جدید از پرسونام—وسط امتحانام🦉

انیمیت جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط