banoo_sh 77034178

دیدگاه ها (۰)

از شمار چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش😭😭😭😭

هیچ حالی دائمی نیست…نه غم می‌ماند، نه شادیروزهایی که دل می‌گ...

اگر من باغبان بودم در جای جای زمین،درخت های نارنج می کاشتم ت...

مامان من دختر خوبیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط