چند بار دیگه باید بگم سیتی جان ؟؟

چند بار دیگه باید بگم سیتی جان ؟؟
(شما نیستی درحد رئال)
دیدگاه ها (۱)

غمگینم درست مثل کارواخال

اثرات جود رو مشاهده می کنید:

روی لباست کراش زدم مینا جان :)

من خطاب به بهار وقتی میگه من رئالیم

کارواخالم رفت از رئال💔#فوتبال #ادیت #بارسا #رئال #رونالدو #م...

بعدی ادیت کدومو بزارم؟بارسا یا رئال؟#فوتبال #ادیت #بارسا #رئ...

امپاپه نیستی خب 🤣به عشق رئال فالو کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط