وای همشون رو دیدم فقط فوتبال رباتی چقدر رو اون یارو

ابیه کراش بودم
دیدگاه ها (۱)

ایییییییییییییییی ننههههه

خدایی همشون کراشن

ژوننننننننن باباااا

کی انیمه ی بهشت جهنمیان رو دیده

منم داداشتو میخوا_اهم چیز نخواستیم مال همون.... (اقا همینو پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط