زبانم نیمسمسمپصمبگدمبن

زبانم نیمسمسمپصمبگدمبن
دیدگاه ها (۱)

یا علی

عیجانمممممم

جیهوپ نوئلها ها ها ها

عامممم نمیدونمممممم

اصلا عالی-

زبانم قاصر است از بیان این همه دلتنگی...چقدر چشمام جور زبان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط