خیلی تلخ بود 💔

خیلی تلخ بود 💔
دیدگاه ها (۲)

مغز من 🥲

ولی این آهنگ خیلی قشنگه 🙃

های :)

هیچ آدمی بی احساس نیست تا خوش نخواد:)

بچه ها...مایه دسشویی خوردم💔🚬حالم خیلی بده💔💃🚬🗿خیلی تلخ بود گل...

تلخ ولی حقیقت#‌تلخ#‌حقیقت

سلام سیسی ها خواستم بگم که دیگ فیک تلخ و شیرین رو ادامه نمید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط