۷/۱۱

همه شب ســجده برآرم که بیایی #تــــو بخــوابم😔
ودر آن خواب بمیرم که #تو آیی و بمانی😭
دیدگاه ها (۱)

۷/۱۱

۷/۱۱

۷/۱۱

۷/۱۱

بهم قول دادی من تنها پریزاد زندگیت باشم، بهم قول دادی همیشه ...

من تختو انتخاب کردم چون میخواستم تو خواب بمیرم یعنی چهههههه😐...

باند هارو راست گفت😭شب تو خواب خودم میخونم تو رستم تهم تمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط