اینم میزارم سلامتی همه زندونیا 🤙🍷

اینم میزارم سلامتی همه زندونیا 🤙🍷
دیدگاه ها (۰)

💔ان قد بزنم از می نابت دلبرر چهل روز ... چهل سال نمازم باطل

گاهی دلت از ادمایی میگره ک فکرشو نمی کردی ب این راحتی ولت کن...

شمعی ک روشنی نداشت خاموش کن🌬 یاری ک محبت نداشت فراموش کن 👤

فک میکردم با همه فرق میکنی ب درد میخوری پس حالام یا میری گم...

اینم میزارم هرچی خواستین بپرسین

اینم فانک اون اهنگه که گفتم میزارم

اینم چون دونالدوی به افتخار رفیقم میزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط