...

هعیییی... من واقعا عاشقتم رفیق 😉😂✨❤️

خوشبختانه ویسگون نداره... اگه داشت زنده نمی موندم😂✨

ولی خب دوستای واقعی خودشونو تو روزایی که حالت بده نشون میدن..‌. اگه همچین فردی رو تو زندگیتون دارین که خوش به حالتون💙✨
اگرم نه فدا سرتون... یه عقاب همیشه تنهاست...😅✨
دیدگاه ها (۰)

I want to send it for you

...

...

...

اعتماد پارت|۲۱|

زندگی دوباره

رویـاسـتـ یـا واقـعـیـتـ ؟𝐩𝐚𝐫𝐭 ¹³یور: من اومدمممآنیا : ماما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط