• بیؤ ؟؟ خب نیني هام میدؤنم دیر شد ؤلي دوباره اؤمدم بیو بدم 😭💘
- من السؤ هستم ریل نیمم < الیناست >
« 15 » سالمه و متولد 14 شهریورٔ هستم 💝
- تهرانٔ زندگیٔ میکنمٕ🎀🥹
- قدم 𝟏𝟕𝟎 هست وزنمم که خیلی وقته نگرفتم ولی اندامم اسکینیه 🤓
- پیش آدماي مؤرد علآقم دختر خیلي عجول و پرحرفي هستم ، ؤلي خیلي ؤقتآ حوصلهٔ آدماي جدید و صمیمي شدن بآهاشؤن رؤ ندارم ؤ تو خؤدمم ، ؤ درؤنگرام .. ، تایپ شخصیتي هم 𝐢𝐧𝐟𝐣 » ـعه 🙇🏻♀️ ،، آیدل نسل 𝟒 ؤیپآپ هستم که حدؤد 𝟑 سالي هست تؤ ؤیپاپم ؤ اسم فندؤم السیٔ`ز هستش . . 🙆🏻♀️ !
- متأسفانه دختري هستم که نسبت به آدماي مؤرد علاقم خیلي حسؤد و حسآسم ؤ همین باعث میشه ازم دؤري کنن ..
- عآشق شکلآت ، فیلمآي ترسناك ، کتآب خؤندن ، نؤیسندگي ، آیدلي / بازیگري / اسکیت سؤآري ؤ .. هستم 🍥
- رؤل اصلیم :: جیسؤ / 🤠🤍
و همین دیگه فرشته هآم ، سؤآلي داشتید بگید بزارم قربونتؤن بشم 😭💕 دؤستؤن دارم ،، بؤسم بهتؤوون 👀💗
#ELSOO
#elsiz
#𝗜𝗱𝗼𝗹_𝗩𝗽𝗼𝗽
• بیؤ ؟؟ خب نیني هام میدؤنم دیر شد ؤلي دوباره اؤمدم بیو بدم 😭💘
- من السؤ هستم ریل نیمم < الیناست >
« 15 » سالمه و متولد 14 شهریورٔ هستم 💝
- تهرانٔ زندگیٔ میکنمٕ🎀🥹
- قدم 𝟏𝟕𝟎 هست وزنمم که خیلی وقته نگرفتم ولی اندامم اسکینیه 🤓
- پیش آدماي مؤرد علآقم دختر خیلي عجول و پرحرفي هستم ، ؤلي خیلي ؤقتآ حوصلهٔ آدماي جدید و صمیمي شدن بآهاشؤن رؤ ندارم ؤ تو خؤدمم ، ؤ درؤنگرام .. ، تایپ شخصیتي هم 𝐢𝐧𝐟𝐣 » ـعه 🙇🏻♀️ ،، آیدل نسل 𝟒 ؤیپآپ هستم که حدؤد 𝟑 سالي هست تؤ ؤیپاپم ؤ اسم فندؤم السیٔ`ز هستش . . 🙆🏻♀️ !
- متأسفانه دختري هستم که نسبت به آدماي مؤرد علاقم خیلي حسؤد و حسآسم ؤ همین باعث میشه ازم دؤري کنن ..
- عآشق شکلآت ، فیلمآي ترسناك ، کتآب خؤندن ، نؤیسندگي ، آیدلي / بازیگري / اسکیت سؤآري ؤ .. هستم 🍥
- رؤل اصلیم :: جیسؤ / 🤠🤍
و همین دیگه فرشته هآم ، سؤآلي داشتید بگید بزارم قربونتؤن بشم 😭💕 دؤستؤن دارم ،، بؤسم بهتؤوون 👀💗
#ELSOO
#elsiz
#𝗜𝗱𝗼𝗹_𝗩𝗽𝗼𝗽
- ۱.۸k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط