یادم باشد قلب کسی را نشکنم

یادم باشد قلب کسی را نشکنم
    یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن
    ندارد
یادم باشد پلهای پشت سرم را ویران
     نکنم
     یادم باشدامید کسی را از اونگیرم شاید
    تنها چیزیست که دارد
    یادم باشدکه آدمهاهمه ارزشمندند
    همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
    یادم باشد زنده ام؛ زندگی کنم


╭─┈┈ 🍃🌺
دیدگاه ها (۰)

از دلم خبر دارے..؟همان دلِ بی‌قرار ڪـه بهانه‌ے تو را میڪَیرد...

گاهی زندگی مجبورت می کنه کاری رو انجام بدی که دوست نداری ......

شبنم کوچولو: 5

سناریو یاندره باجی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط