یادم باشد قلب کسی را نشکنم
یادم باشد قلب کسی را نشکنم
یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن
ندارد
یادم باشد پلهای پشت سرم را ویران
نکنم
یادم باشدامید کسی را از اونگیرم شاید
تنها چیزیست که دارد
یادم باشدکه آدمهاهمه ارزشمندند
همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
یادم باشد زنده ام؛ زندگی کنم
╭─┈┈ 🍃🌺
یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن
ندارد
یادم باشد پلهای پشت سرم را ویران
نکنم
یادم باشدامید کسی را از اونگیرم شاید
تنها چیزیست که دارد
یادم باشدکه آدمهاهمه ارزشمندند
همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
یادم باشد زنده ام؛ زندگی کنم
╭─┈┈ 🍃🌺
- ۳۳۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط