اصلا حس کردی؟🤡

اصلا حس کردی؟🤡
دیدگاه ها (۳)

Russian...

اگه درد را حس کردی زنده ای...اما اگر درد دیگران را حس کردی ا...

هرجا حس کردی وقتشه نگهش دار:)

اصلا داش تو چی فک کردی@the_ghost

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط