رهبر شهید انقلاب:
رهبر شهید انقلاب:
💠بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوش بین نبودم نه از باب یک توهم بلکه از باب تجربه.
💠یک روزی که قاعدتاً ما نخواهیم بود شما در جریان جزئیات و یادداشتهای این روزها قرار میگیرید و خواهید دید که این تجربه ما از کجا حاصل شده.
💠بنده هیچ وقت به مذاکره با آمریکا خوش بین نبودم نه از باب یک توهم بلکه از باب تجربه.
💠یک روزی که قاعدتاً ما نخواهیم بود شما در جریان جزئیات و یادداشتهای این روزها قرار میگیرید و خواهید دید که این تجربه ما از کجا حاصل شده.
- ۱.۸k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط