من خیلی غمگینم

دیدگاه ها (۱)

رفاقت

پس....

شبتون گوگولیییی

راه رفتن این دو نفر

خیلی غمگینم💔💔

من تلاش کردم که زندگی رو سخت نگیرم ولی خیلی غمگینم

واییی من سر این صحنه ها که آهنگ غمگینم داشت خیلی بد بوددد خی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط