وای خدا منم اولش اینطور فکر کردم همرا جیمین هم پشمام ریخت

وای خدا منم اولش اینطور فکر کردم همرا جیمین هم پشمام ریخت🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۴)

دوستی این دوتا🙃💜🌈

گود نایت آرمی:) شب خوب و پر ستاره ای داشته باشین💜✨

حققق🤣🤣🤣🤣

گایز فردا یونگی میره سربازی🥲🥺بیایین به همدیگه قول بدیم که سا...

وای اصلا نمیدونم چجوری تشکر کنمممممم😭🥹اصلا پشمام ریخت دیدم و...

وای خدا چه ذوقی کرد اولش 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط