میخوام لجبازی دخترارو ثابت کنم اگه دختر هستی پیام نده

میخوام لجبازی دخترارو ثابت کنم اگه دختر هستی پیام نده
دیدگاه ها (۱۸)

کیا مثل من موهاشون فره

اگه هرکسی فهمید بگه

درخواستی

بچه ها... من یه کاچان میخوام... دختر و پسرش اونقدر مهم نیست....

میخوام ثابت کنم ایرانیا لج باز نیستن من شانس ندارمهیچکی کام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط