افشین........

افشین........
دیدگاه ها (۰)

تو نیستی....

فهمیدم دل خوش نکنم به این رویش؛به قول 𝐯𝐚𝐧 𝐠𝐡𝐨𝐠:غم همیشه باقی...

⁵⁰⁵

ندونسته 👁🪄

نگین،افشین🦩___🔥___#ویسگون #Tiktok #دابسمش #مود #اهنگ #نگین #...

نگین.شکور

ایران وطنم خاکش کفنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط