دیان کوچولوی من🕊️🖤

دیان کوچولوی من🕊️🖤
هنوز ۱۸ ماهت هم کامل نشده بود. تازه با اون پاهای کوچولوت راه افتاده بودی و همه با ذوق نگات می‌کردن. هنوز زبونت باز نشده بود، هنوز نتونسته بودی اسم هیچ‌کدوممون رو صدا کنی، ولی با همون خنده‌های قشنگت و شیرین‌کاری‌هات دلمونو می‌بُردی
قرار بود بدویی، شیطنت کنی، بزرگ بشی و کلی خاطره برامون بسازی..
هنوزم باورم نمیشه که دیگه نیستی
هر وقت بچه‌ای رو می‌بینم که تازه راه رفتن یاد گرفته، یاد تو می‌افتم؛ یاد قدم‌های کوچیکت، یاد خنده‌هات، یاد همه آرزوهایی که برای بزرگ شدنت داشتیم
جای خالیت همیشه بینمون حس میشه، دیان قشنگم تو هرچند کوتاه مهمون زندگیمون بودی، ولی تا ابد توی قلبمون می‌مونی🖤💔

#شهید دیان #اکسپلور#دلتنگی#غم
دیدگاه ها (۰)

عاشورا فقط یک روز نبودیک غروب بود که هنوز تمام نشده…غروبی که...

تصاویری #حیرت‌آور بعد از خرید گندم از آمریکا

الان روضه ها رو با گوشت و خون درک میکنیم😢

کاشکی روضه های قتلگاه تو دروغ بود ‌‌‌فرا رسیدن عاشورای حسینی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط