دوستش داری یک چیزه براش بنویس؟

دوستش داری یک چیزه براش بنویس؟
دیدگاه ها (۶)

اگه قد من کشیده بودی؛نمیتونستی تکون بخوری از نعشگی درد.

دلشون برات تنگ میشه وقتی نتونن جاتُ پر کنن

شنـ ٓـاختیٖـم هم‌ـٰه ࢪا دࢪَ اوج تنه‍ ٓـاهـےٰ ..!🥃#تتلو #تتلی...

دوس داشتَنُ بايَد ثابِت كَرد   وَگَرنع زَبونِ سَگَم دِرازِ🐶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط