بی پنجره ماندم...

بی پنجره ماندم...
دیدگاه ها (۱)

💀💗

الاه کالبیم الاه😭🥀

قدیمیه ولی خوب🙂

ای خدااا

ماندم یا نماندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🖤

او رفت ، من ماندم با خاطراتی که هنوز نفس میکشد ):🫠🥺

"در جواب ابلهان، آن قدر خاموش ماندم"که گفتند حرف حساب جواب ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط