صاحب بغلیم ک اگه مال کسی بشه من مردم☺💔
+تاحالا کسی بهت گفته چقد قشنگ میخندی؟!
_ن نگفتن!
+عه چرا؟!
_چون من فقط واسه تو میخندم😊
_ن نگفتن!
+عه چرا؟!
_چون من فقط واسه تو میخندم😊
- ۱۶.۲k
- ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط