برف بباره و داخل کلبه باشی و کنار بخاری هیزمی یه چای گرم
برف بباره و داخل کلبه باشی و کنار بخاری هیزمی یه چای گرم بنوشی….
حتی تصورش هم آرامش بخشه...
حتی تصورش هم آرامش بخشه...
- ۶۲۹
- ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط