کدومشون بهتر رقصیدن

کدومشون بهتر رقصیدن
من.BTS
چون خودم ارمی هستم
از ارمی ها میخوام لایک کنن
بلینک ها هم کامنت بزارن
دیدگاه ها (۴)

گوگولی ی من

ابجیمه

استقلال

باشه ولی صدای جونگکوک خیلی هاته😩بزارید یه آمار بگیریم😂آرمی ه...

BTS. Black Pink. 🩷💜سوال پست :ارمی هستی یا بلینک ؟لایک ؟کامن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط