آیا کسی هست در زندگی‌ات که با به یادآوردنت بغض کند؟

آیا کسی هست در زندگی‌ات که با به یادآوردنت بغض کند؟
دیدگاه ها (۱)

اگر برای تو خیری داشت، می‌ماند؛اگر دوستدارت بود،حرف می‌زدو ا...

انتخابت مگر جدایی نیست؟!اشک‌هایت چرا سرازیر است؟

؟

خودتت را......

بر بالشت گریه نکن..هیچ سودی از آن نخواهی برد!بر سجاده ات گری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط