حق میگه

حق میگه
دیدگاه ها (۱۷)

ابهت اگوست دی

وای این چه سمی بود

کیا شطرنج بلدن؟من بلدم

دلم میگه...دلم میگه....تاسیان💟

همه اینا که اقای متکی و امثالهم از تورم و گرانی میگن مردم فو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط