بچم آرمیه

بچم آرمیه
دیدگاه ها (۰)

اوخی

جون

و دوباره کراش....

این خوانندش ارمیه به خدا🤣

گوگولیییییییییی عرررررررررر ترتلپنپ. پپلر(وضعیت ارمیه ایرانی...

واکنش منی که کراشم ارمیه:🥲😂😁😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط