حق..

دیدگاه ها (۳)

کیوت..

اره... من برای ماهم سوختم ولی اون پی دیدن ستاره ها بود...

هوم..

کی منو دوست داره...

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

جان فدای رهبرم 🇮🇷✊️💯لبیک یا حسین ❤️‍🩹لبیک یاسید مجتبی خامنه‌...

ستایش✨✨🔥🔥🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط