همیشه بهترش بوده و هست.. !

همیشه بهترش بوده و هست.. !
تو نبین و بگذر..
تعهد داشته باشیم..👌
دیدگاه ها (۰)

وقتی کسی را زخمی میکنی دیگر نوازش کردنش درد اورا بیشتر میکن...

از همین راه دور فدای قلب بدون تپشت برم مادر...💔🥀

اینجوری قول دادی بهم .,😔

🖤🖤🥀

تعهد خیلی مهمه؛ تعهد به حرفات تعهد به انتخابتتعهد به کارت تع...

خدایا ما یه گوهی خوردیم تو بگذر😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط