کمی تفکر.....

کمی تفکر.....
دیدگاه ها (۱)

دلگیر نباشدلت ڪه گیر باشدرها نمیشـوی!یادت باشـد؛"خـــدا"،بند...

اگه کسی مهربون و صمیمی باهات صحبت میکنه عاشقت نیست. اگه با ا...

جهت کمی تفکر کردن🤔🤔🤔

تفکر غربگدا و تفکر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط