این آهنگ.... :) 🙃

.
🪕 : شکایت
🎙: سوگند


#زندگی
#بختیاری
#موسیقی
دیدگاه ها (۰)

✲ ماشینی که مد نظرمه... :)

این سکانس چقدر حال من بود... :)

✲ یادش بخیر بچگیام...

✲ وقتی مچ جن توی اتاقتو میگیری...

دایه دایه یه موسیقی لریه که حتی تو گینس هم ثبت شده و این یعن...

اهنگ دوبار دل هوای

کاربردیه ((#اهنگ #کیپاپر #کیپاپ #فوریو #ادیت #تیک_تاک #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط