یچیزی راجب این اصکی کردنا
یچیزی راجب این اصکی کردنا
من داشتم میگشتم دیدم که یسری ها بدون اینکه حالا به خودم بگن و یا تگم(کلمش رو یادم رفته) کنن پست هارو برداشتن و اون بازه ی زمانی پست کردنشون بعد ماله من بوده
لطفاً اگه میخواید اصکی برید اجازه بگیرید و یا آیدیم رو بزنید
من داشتم میگشتم دیدم که یسری ها بدون اینکه حالا به خودم بگن و یا تگم(کلمش رو یادم رفته) کنن پست هارو برداشتن و اون بازه ی زمانی پست کردنشون بعد ماله من بوده
لطفاً اگه میخواید اصکی برید اجازه بگیرید و یا آیدیم رو بزنید
- ۷۵۰
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط