💔✋

💔✋
دیدگاه ها (۰)

حرف خیلی قشنگی بود .👏👏

انگار غم تو چشماش داره چقدرمظلومk a آخی.y...as 💔

تنها کسم فقط خدااااااااااا🫂🤝👆🤲

💔🔥👆

وعده ما اربعین، کربلا، تو حرم🏴💔▪️مرتضی باب 🎙

بک بدیم؟!۱۰ تا دارم ؛با فول | بی فول میدماگه ۱۰ با فول بدم ۲...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط