من 🗽منت ڪسی،نمیڪشم🚫

دیدگاه ها (۴)

ڪاش !!!دنیا طوری بود ڪه هیچکس به ڪسی نیاز نداشتاونوقت ادمها ...

می‌گفت :#پناه تو را قشنگ‌تر میڪندچه باشی برای ڪسیچه ڪسی باشد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط