تموم کن این شوخی رو دارم جون میدما....

تموم کن این شوخی رو دارم جون میدما....
دیدگاه ها (۰)

💔😞

بدترین حس مهم نبودن....

💔

گاهی ضعیف ترین ها بزرگترین و قشنگ ترین کار هارو میکنن

زیست

این دوتا رو زیادی دوست دارم (نتم داره تموم میشه روانیشدم)

عاشق این دوتا فیلمم اولی رو تموم کردم الان دارم دومی رو میبی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط