سرنوشت هرانسانی تو دستای خودشه،فقط بایدبه قدرکافی شجاع با

سرنوشت هرانسانی تو دستای خودشه،فقط بایدبه قدرکافی شجاع باشی تابتونی اینو بفهمی
دیدگاه ها (۲)

💕

خوشبختی درسه جمله است:تجربه ازدیروز،استفاده ازامروز،امیدبه ف...

تاسیان:)

🌱کاش بفهمی اون دورانی کهفقط برای خودت زندگیمیکردی تموم شده و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط