بي تــو زماں نمیگذࢪد ثانیة ها سال ها ميشوند
و ســالہا همة سال کبیسة اند
و بی تو باز بة تو می اندیشم ... .
دیدگاه ها (۷)

‌ ‌ ‌ ‌تو نمی‌توانی زخم‌هایم𝄒 را پاک کنی !یا گذشته ...

پستای قبلی رو نگا کنفالو نشم ؟مایل به حمایت ؟؟#pov#mood#moon...

‌ ‌دیگر احساس خوشبختي ‌ ‌ ‌ ‌ ...

OFF

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط