نمیدونم اینو میخونی یا نه..

نمیدونم اینو میخونی یا نه..
ولی یادته میگفتی هیچوقت نمیرم.. یادته میگفتی تو نباشی منم نیستم..میخواستم بپرسم پس چی شد؟! چقدرم خوب بدون من میتونی.. دروغگو.
M:)
دیدگاه ها (۰)

تو دیگه تمام وجودم نیستی ‌:)

مانهوای Red candy

حقت بود ران کیسه کش😂درسته من بهت فوش میدو توهم بهم فوش میدی ...

پارت ⁴⁷_( دستم رو از رو چشمام برداشتم تار میدیم )_ هی سان تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط