حیف که مدرسه تموم شد حالا به کجا پناه ببرم://

حیف که مدرسه تموم شد حالا به کجا پناه ببرم://
دیدگاه ها (۰)

کسی نمیدونه دارم چه تلاشی میکنم تا زنده بمونم اما اگه دیدی ر...

قول میدم دیگه عاشقت نشم...نیشه فقد برگردی؟🫠🤞🏻🪽

قدرمو بدونید چون قراره از اول شروع کنم اما بدون قلب🚬🪽

واقعا نمیدونم.....اما اصلا حالم خوب نیست امیدوارم روز تولدم ...

خیلی خوب بود ولی حیف دیگه تموم شد🥲

نمی زارن مثل آدم دوره تحصیلی و مدرسه داشت باشیم

بالاخره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط