ب امید روزی که بیای سر قبرم دلبر 🙂🚶🏻‍♀️

ب امید روزی که بیای سر قبرم دلبر 🙂🚶🏻‍♀️
دیدگاه ها (۳۴)

بی تابی نکنید:)

ولی اگه بدون من خوشی ....💔گور بابای دل من :)

میدونی دلم چی میخواد🚶🏻‍♀️💔

بلی😂🚶🏼‍♀️

میای سر قبرم پشیمون میشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط