_بدجور‌درگیرت‌شدم...

_بدجور‌درگیرت‌شدم...
دیدگاه ها (۳۰)

_گاهی‌وختاهم‌دلم‌میخاد‌گم‌بشم‌تو‌تنهاییم...._تا‌شاید‌خوده‌وا...

من‌دوستت‌نیستم!:)

_اهم‌اهم"صاف‌کردن‌گلوم"_ی‌‌مدت‌کمتر‌میام‌ویس..._درسام‌زیاد‌ش...

結局本当に持っているのは記憶だけ.. در آخر تنها چیزی که واقعا داری خاطرهاست..

هعیییییESFP شدم اونم چه ایسفپی ESFP_a شدم💛

خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم و خدانگهدار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط