x_neda_90 64715636

دیدگاه ها (۱)

تو کنسرت این چیزا هم باید تحمل کرد🥴🤣

تهکوک🥺♥️🫂

﷽ #اللّٰھـُــم‌عجِّل‌لِوَلیڪَ‌الفَرَجْ‌بِحَقّ‌ زینب کبری سلا...

این نگاهارو من کجای دلم بزارم😭🥺🫀

✨️باید به #امام اعتماد داشتحتی اگر فرمود؛ در آتش برو‼️در عمل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط