#استوری

#استوری

نه آنقدر نزدیک است که قلب آرام گیرد
دیدگاه ها (۰)

#استوریبه هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم

#استوریمرو ، که با تو هرچه هست میرود

#استوریاما همین کافی بود

#استوریمن باید از خودم بروم که دیگر به تو فکر نکنم

چرا انقدر قلب کوکو کوچوله لایک؟❤️ کامن...

انقدر با قلب بیچاره من بازی نکن😫🛐#enhypen

تو انقدر خوبی که می‌خواهم خدایی که تورا آفریده ببوسم؛ راستی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط