☆«مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه

☆«مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه
درسته که هوا رو گرم نمی کنه
ولی تورو دلگرم میکنه» ☆


★‹تولدم مبارک›★
دیدگاه ها (۰)

زندگی اگ زیبا بود که با گریه شروع نمی شد :)️

مِهربون نَباشید مِهربونا تِکراری میشَن!🖤 ️

عاشق روانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط