خیلییییز دلم میخواد یوجین رو مهکم بغل کنم ولی نمیشه 😭😭💔

خیلییییز دلم میخواد یوجین رو مهکم بغل کنم ولی نمیشه 😭😭💔
دیدگاه ها (۰)

این بیشعور جانم🗿💖

چرا من باید گریه کنممممم💔

بعد از سال های سال یع فعالیتی کنیم🗿

عاشقی

جوری که دلم میخواد بچه هایی که دیگه ممکنه نبینمشون رو بغل کن...

وای چقدر دلم میخواد بغل بغل زود برس به داده من😍😍😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط