هعی، منم لباس السا تنم بود:)💔

هعی، منم لباس السا تنم بود:)💔
دیدگاه ها (۲۶)

گریه؟ لای؟ نوووو لااااااایگریه؟ نوووو کراییییییییی

ی قاتل توی ویسگون اکانت داره🌚قاتلی که روز به روز تعداد درخوا...

عشق؟ یاد چی میوفتم؟ زهرمار!

درد و نفرین، دررررددد و نفرین.....

منم که فقط بیدارم درد و نفرینهعی هعی آراسته هعی عمیق هعی آرا...

هعی... این منم😅😅

هعی اگر اسم اینو نیدونید به منم بگید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط