عوااا چرا از من بی اجازه فیلم گرفتید واقعا که

دیدگاه ها (۰)

نه ممنون عازیزم

منم بین خوب و بدتر بدتر بودن و انتخابیدمممم

عوااا این منم که....ولی اگه واقا تو محرم یه همچین کسایی میزب...

#غضنفری نماینده #مجلس : جناب #پزشکیان ! چرا بدون اجازه #رهبر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط