:((

:((
دیدگاه ها (۲)

شاید تو یه دنیای دیگه من الان حالم خوب باشه و انقدر تنها نبا...

داروهام بیشتر و بیشتر میشن و همشون بدنمو نابود میکنن چه عالی...

🗿wow🗿

چو ایران نباشد تن من مباد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط