چه بگویم....

چه بگویم....
دیدگاه ها (۲)

خداروشکر فعلا رو هیچ آهنگی قفلی نزدم

فکت بزارم براتون آیا❔

وایی حاجی دقیقا فقط صدا پرنده ها:

منم که فقط بیدارم درد و نفرینهعی هعی آراسته هعی عمیق هعی آرا...

پدرم برای تو چه بگویمبگویم زخمم آن‌قدر عمیق شده که می‌توان د...

چی بگویم

چه بگویم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط