سوال :
سوال :
اگه ما نتونستیم F35 رو بزنیم پس چرا یهو سهام شرکت تولید کنندش ریزش کرد؟ 😁💪
اگه ما نتونستیم F35 رو بزنیم پس چرا یهو سهام شرکت تولید کنندش ریزش کرد؟ 😁💪
- ۱.۸k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط